Fast and healthy breakfast!

Dansk Version English Version
Når du får  et barn, at sætte dig ned og spise er altid et privilegium. Ved os, min mand tager på arbejde omkring kl. 7. Så min lillle prinsesse og mig spiser morgenmad sammen.
Jeg var nødt til at komme op med en ide, for at få et måltid, der er nemt og sundt at spise.
Så jeg lavede min egen musli mix. Her er min ide til en energetisk musli. 
When you have a  baby, its kind of a privilege to sit down and eat. In my case, my husband goes to work around 7 so me and my little princess have breakfast together. I had to come with some idea to have a meal that is healthy and fast.
So I kind of did my own granola. Here it is my idea to a great energetic granola.

 

image

Blande I en skål: , havregryn, hvedegryn, speltflager, hørfrø, sesamfrø, solsikkekerner, mandler. 

Den  bedste ved at lave din egen musli, er at du faktisk godt kan blande alt muligt. Det er altså mega nemt.

Jeg plejer at spise det sammen med frugt, det kan være: Banan, æble, pære. Og yogurt. Jeg kan godt lide Aktivia, men A38 smager også godt!

Mix on a bowl: Oatmeal, spelled flakes , sesame seeds, sunflower seeds, almonds, linseed.

The great thing about mixing your own granola is that actually you can mix what ever you like. So easy!!!

I usually eats it with a piece of fruit, can be: banana, apple, pear. And yogurt. I like activia. But of course choose the one you like the most.

Skriv et svar

