Fitness & Fashion

Dansk Version English Version
Jeg har altid kunne lide at lave motion, minimum 3 gange om ugen.

Mens jeg var gravide, lavede jeg zumba til jeg var 5 måneder (Jeg stoppede da jeg synes jeg så mere klodset ud end sexy jiji), derefter lavede jeg spinning til jeg var i 8. måned og til sidste gik jeg mange ture med min hund. Faktisk gik jeg en lang tur med min hund, da jeg startede med veer.

Der er mange grunde til hvorfor man skal lave motion. Som en ny mor, synes jeg det er meget vigtigt.

Her er mine grunde.

1.- Hjælper din hjerte til at hold sig i gang. Og det samme for resten af dine organer.

2.- Gøre dig glad. Når du motionere, du frigiver endorfiner,Hvilket er glædes hormoner.

3.- Din krop ser bedre ud, dine negle, dit hår, dit ansigt, alt!

4.- Lad os være ærlig, efter en hård time i motion center, det sidste man ønsker er junk mad. Man vil gerne spise noget sund, så derfor spiser man bedre.

5.- Og fitness tøj er meget trendy. Sjove farver og former. Så du kan se godt ud, mens du lave motion.

Så hvad venter du på!!
Kom I gang!!

I have always like to exercise, at least 3 times a week.

 

During my pregnancy I did zumba until I was 5 months (I stopped because I thought I was looking more goofy than sexy jiji) then until I was 8 months I did spinning and the last month I walked with my big dog. I actually went for a long walk before my contraction started.


There are many reason why is so important to do exercise, specially as a new mom I think it is something that is super important.

Here are my reasons:

1.- Helps your heart to keep in shape. And at the same time of course the rest of your organs.

2.- Makes you happy. When you exercise, you release endorphins. Which are happy hormones.

3.- Your body looks better, your nails, your hair, your face everything!

4.- And lets face it after an hour of hard work, the least you want is junk food. You want something more healthy, so of course you eat better.

5.- And fitness clothes are so trendy. Funny colors and shapes. So you can look your best.

So what are you waiting for!! Get started!!!

 

image

1.- Reebok zigtech tank from www.nelly.com 2.- Sportstights from www.hm.com 3.- Nike convertible from www.storenike.com 4.- Nike free tr twist from www.storenike.com 5.- FT40 Polar from www.polar.fi

Skriv et svar

