Pusletaske Diaper bag

Dansk Version English Version

Som en nybagt mor, at lave en pusletaske er en udfordring. Hvis det stod til mig, ville jeg have alt med mig. Også en tremmeseng. Men selvfølgelig  vil det være en lille smule overdrevet.

Den anden dag da jeg tog til baby bio, havde  jeg 2 dyner, så min datter kunne ligge på gulvet. I synes nok, jeg er en lille smule skør, men jeg vil altid gerne have alt hvad jeg skal bruge, især når jeg er alene i byen.

Efter mine erfaringer, den perfekt pusletaske skal indholde:

 

1.- Bleer!! Mange!
2.- Tøj. Med min lille datter, vi har allerede oplevet en pølse eksplosion, og seriøst det er et kaos, hvis du ikke bringer ekstra tøj med.
3.- Vådeservietter, disse små mirakler er bare perfekt for alt.
4.- Pølse poser for brugte bleer. Det er lidt træls at efterlade en brugt ble i en skraldespand. Så venligst brug en pose!
5.- Hagesmækker, jeg har altid 2 med mig. Og nogle klude.
6.- Flasker, hvis dit barn bruge dem, en sut og hvis dit barn allerede er på mos, så en ske.
7.- En t-shirt for dig.
8.- En dyne
9.- Mobil, nøgle og tegnebog
10.- Legetøj. Dem dit lille kan lide at lege med. Men husk også at bringe dem hjem, ellers du vil have en lille græde monster senere.

Her kommer nogle pusle tasker jeg synes er trendy og praktike.

As a new mom, packing a diaper bag is a challenge. If it was for me, I will pack everything I have. Even the crib! But of curse I think it will be a bit overreacting. 

The other day I was going to baby bio, and I had to pack even 2 blankets, you know so my daughter could lay down on the floor. I guess I’m a bit of a freak , and  want everything to be perfect and especially not forgetting things when am by my own, in the middle of the town. 

Well in my experience the perfect Diaper bag should have:

1.- Diapers, a lot!!
2.- A change of clothes, with my little one, I have already experience a pop explosion and believe me it is a chaos if you don’t have a change.
3.- Wipes, those little miracles are just perfect not just for cleaning after a diaper, but also for everything else.
4.- Bags for the dirty diapers. Its quite annoying to leave dirty ones just in the garbage can. Please use a bag!
5.- Bib, I always have 2 plus some fabric towels just in case
6.- Bottles, if you use them. And a pacifier, again if you use it. And if your baby is already eating purees, so also spoon. 
7.- A t-shirt for you, you never know.
8.- A light blanket
9.- Cellphone, house keys, and wallet.
10.-  Toys! The ones they like to play with, and remember to bring them back. Otherwise you will have a crying monster later.

Here some Diaper bags I found on the internet, trendy and practical!

 

image

 

1.-From www.lillebi.dk,  2.- From www.mamashop.dk, 3.- www.mamashop.dk4.-From www.lillebi.dk  5.- From www.mamashop.dk

Skriv et svar

