Maternity leave

image

 

Danish Version English Version
52 uger til at være sammen med din guldklump kan være meget. Det kender jeg alt til!! I begyndelsen troede jeg: –Hold nu kæft, hvad skal jeg gøre med så mange uger??!!!

Jeg er en meget aktiv person, så udover af passe min baby, vil jeg gerne mødes med andre mødrer eller i det mindste bare gå ud af huset en gang imellem

Så her er nogle råd, som jeg synes ikke blot er sjovt for dig men også for guldklumpen.

1.- Baby svømming: Det er bare fantastiks at se babyer i vandet, plus de bliver mega træt bagefter.

2.- Mødre gruppe: Jeg synes det er mega sjovt og interessant, del oplevelser med dem og indse at mange ting blot er normalt uden at du vidste ikke.

3.- Baby bio: Jeg er stor fan  af film, elsker dem. Desværre siden vi har fåetvores baby, har vi ikke så meget tid for at tage til biografen. Så derfor er baby bio den perfekte undskylding for at tage til biograf med baby. Og faktisk er det lige meget,hvis babyen græder, snakker m.m. Vi er alle mødre, så vi forstår hinanden.

4.- Kursus: Jeg tilmeldt mig til nogle kage kursuser, hvor jeg kan tage min datter med, så det bliver fantastisk.

5.- Være kreative: Min måde at opfylde dette behov, har været med min blog. For mig er det ligesom et lille job jeg har. Og jeg nyder det meget!

Har du yderligere idéer?

52 weeks to spend with your new baby, it can be a lot of time. Tell me about it!!  I thought at the beginning :
-What am I going to do with so many days??!!! 

I’m the hyperactive type of person, so besides of taking care of my baby, I want to interact with some other moms, or at least go out of the house once in a while.

So here is some advise that I think it can be fun not just for you but the little one also. 

1.- Baby swimming: Its amazing to see babies in the water, and they get very tired afterwards.

2.- Mother group: I found it so funny and interesting to share experiences with them and realize that many things are just normal, and you didn’t knew that.

3.- Baby bio: Am huge fan of movies, love them,  and unfortunately now with my baby, we can not just go whenever we like. So baby bio is the perfect excuse to go to the movies with the baby and it doesn’t matter if he/she cries, talks or whatever. Because we are all mothers and we understand each other.

4.- Take classes: I just signed up for some cake making classes, and I can take my daughter, so it will be amazing.

5.- Get creative: My way to fulfill this, has been with my blog. For me it is like a little job I have. and I enjoy a lot!

Do you have another ideas?

Skriv et svar

