Book: Fifty shades of Grey

 

Dansk Version English version
Efter jeg læst i magasiner, aviser og internet forskellige meninger om denne bog, så sagde jeg til mig selv: den skal jeg læse.

Sidste uge blev jeg færdig med at læse den. Og det er den slags bøger jeg kalder: Vanedannende bøger!! Hvorfor? Fordi det er meget svært at stoppe med at læse, når man har startet.

Denne bog handler om den unge Anastasia Steel, som møder CEO Christian Grey, en meget rig, sexy, og smuk mand. Ana blevet forelsket i ham, uden at vide at han kæmper hver dag med nogle spøgelser for en meget stormfulde fortid.

Min mening: Hvis du kan lide kærlighed – erotisk bøger, er det lige for dig. Den sensualle indhold af denne bog er meget grafisk, men ikke på en vulgær måde, men sexy og frækt. Det er en sofistikeret roman, med mange af de elementer jeg kan  lide: drama, kærliged, sex og suspense.

Jeg er næsten færdig med bog nummer to fra denne trilogi. Jeg vil fortælle dig senere, hvad jeg synes om den.

Hav en god mandag!

After reading in magazines, newspapers and the internet, different opinions about this book, I said to myself: I have to read it.

Last week I finished reading it. It’s the kind of books I like to call: Addictive books! Why? It’s too hard to put down.

The book is about the young Anastasia Steel, which meets CEO Christian Grey an extremely rich, sexy and handsome man. Ana falls for Christian unaware that he fights every day with the ghosts of a very stormy past.

My opinion: If you like romance – erotic books it is for you. The sexual content of the book is quite graphic, but not in a vulgar way, but sexy and naughty. It is a sophisticated novel, with many of the elements I like in novels: drama, love, sex, and suspense.

Now I’m almost finished the book two of this trilogy. When I’m finished I Will tell you what I think.

Happy Monday!

Photo from: www.vanityfair.com

Skriv et svar

