DIY Baby Mobile

 

image

 

Dansk Version English Version
Jeg beklager at jeg ikke har skrevet i denne uge. Men jeg har været lidt syg og travlt.
Men jeg har det meget bedre nu. 

Dagens post er en DIY. En af mine bedste veninder sagde til mig, hvorfor deler jeg ikke mine kreationer med Jer. Så her er det.

Da jeg var gravid med min prinsesse, synes jeg at det var den mest kreative tid i mit liv. Jeg lavede næsten alle dekorationerne I hendes værelse. Og på det tidspunkt var der også jul, så jeg lavede jul dekorationer for mit hus.

Så vil jeg gerne dele med Jer den baby uro jeg lavede til min lille pige. Min mand og jeg gad ikke at dekorere med prinsesser eller ballerinas, som mange andre gøre det, når de hved at de vil får en pige. Vi ville gerne noget neutralt men sødt.

Dyr baby uro

Du skal bruge:
Farver filt
Tråd
Nål
Fyld
Saks
Plastik øjene
Bånd
Plastik ringe ellers træ pinde

Instruktioner.

Tegn dine favorit dyr på papir, udklip dit mønster ud af filtet.
Husk at klippe 2 stykker fra hver del. Fordi du kommer til ar fylde det.
Fyld det med fyld. Når du har alle delene klar, syes de sammen. 
Påsæt øjene med lim.

Vedhæft dem til et stykke bånd. Påsæt alle dyrene til en plastik ring eller træ pinde.
Så er du klar!

Lav så mange dyr som du har lyst til.

Jeg håber du kan lide dem. Hvis du have nogle spørgsmål send dem til mig, og jeg vil være meget glad for at svare dig.

God weekend.

I apologies that I have not been here a lot, but I had a  bad flu, and was busy with some things. But  I’m much better now.


Today’s post is a DIY. One of my best friends told me a while ago, why I didn’t share with you all my ideas. So I’m doing it.

When I was pregnant with my princess, I think it was the most creative time of my life. I did almost all of hers bedroom decorations and Christmas was at the time, so of course also Christmas decorations for the house.

So I want to share the mobile I did to my little girl. My husband and I,  did not want to decorate with princesses or ballerinas, like many moms do, when they know they are having a girl. I wanted something very neutral but cute.

Mobile animals.

You need:
Colored felt
Thread
Needle
Filling
Scissors
Plastic eyes
Ribbon and                                 plastic hoop or wooden sticks

Instructions.
The animal that you like, get a pattern on paper and  then cut the fabric over it.
Remember to cut two pieces of each part. Because you will fill it.
Fill it with filling. When you have them all, sew them together.
Paste eyes with glue.
Attach them to a piece of ribbon. The whole pieces,  attach it to the hoop or plastic sticks.
And ready!

Put as many animals as you want!

Hope you like it, and if you have questions please leave me a comment and I will gladly help you!

Happy weekend!

 

 

image

 

image

image

Skriv et svar

