A very very easy meal

image

 

Dansk Version English Version
Jeg synes at min lidenskab for at lave mad kommer fra min far. Det er altid en fornøjelse, at se ham i køkkent. Det er en af det mange ting jeg savner meget. Vi har konkurrencer sammen, om hvem der laver den bedste mad. Jeg kan med stolthed sige at jeg vandt vores sidste konkurrence jijijiji.

At lave mad får mig til at slappe af, og jeg kan virkelig bruge min kreative side.  Men jeg skal være alene i køkkenet, da jeg ikke kan lide publikum.

I aftes lavede jeg en pasta. Det var meget godt og simplet.

Her er instruktionerne.

400 g pasta
1 pakke cherry tomater
1 pakke frisk spinat
10 champignon
1 rød peber (skåren I stykker)
Feta ost

1.- På en varm pande, tilsætte oliven olie. Tilføje champignon og rød peber.
2.- Del cherry tomaterne i halve. Drys lidt salt go peber ovenpå. Sætte dem ind I oven for 15 minutter, og tage dem ud.
3.- Kog pasta som du plejer.
4.- Når peberen er blød og champignon er kogt, tilføje spinat.
5.- Når alt er klar, tag din pasta og blandt alt, også tomaterne.
6.- Tilsæt osten og det er klart!

Jeg serveret det med hvidløgsbrød.

Bon appetit!

I think my passion for making food is inherited from my dad. Its always a pleasure to see him in the kitchen. I think it is one of the things I miss the most. We even sometimes have competitions him and I. I can proudly say, that I won the last one jijiji

Making food for me is very relaxing and I really use my creative side. But I have to be alone in the kitchen, I don’t like audience.

For yesterday’s dinner, I made this pasta. It was really good and easy.

Here are the instructions:

400 gr pasta
I pack of cherry tomatoes
I pack fresh spinach
10 mushrooms
1 red pepper (cut in small pieces)
Feta cheese

1.- In a warm pan, put some olive oil. Add the mushrooms and the red pepper.
2.- Cut the cherry tomatoes in half and put some salt and pepper over it. Put them in the oven for about 15 min, and take them out.
3.- Put the pasta to cook as normal.
4.- When the pepper is soft and the mushrooms are cooked, then add the spinach.
5.- Ones all is cooked, then  take your pasta and mix all, including the tomatoes that where in the oven.
6.- Put some cheese and done!

I served it with garlic bread.

Bon appetit!

Skriv et svar

