Fitness day

Dansk Version English Version
Jeg kan virkelig godt lide lyse farver, når jeg skal lave motion. Jeg synes, at det hjælper med at motivere mig.

Men hvis jeg skal være helt ærlig med Jer, var jeg kun i motionscenter 2 gange i denne uge. Jeg ved det godt, jeg føler mig super dårlig! Men jeg havde virkelig ikke tid til at lave motion. Der ud over skal jeg købe noget nyt sports tøj.

Så dagens post er lidt inspiration og ønsker jeg har.

Håber I kan lide dem!

I’m all into bright colors when I want to exercise, I think it makes you fell a bit more motivated to do it.

But if I have to make a confession, this week I was at the gym just 2 times. I know! I feel terrible! But I really haven’t had the time to go.
And besides that, I really need to buy some sport clothes.

So todays blog is an inspiration and wishes I have for sport clothes.

Hope you like it!

image

Sports Clothes: Shoes, Capris, Socks, Top, Jacket, Water bottle

Skriv et svar

