DIY Baby hat

image

Dansk Version English Version
Efteråret er næsten her, og det starter med at være lidt koldt udenfor.
Min lille pige er ret skaldet, og jeg gider ikke at hun fryser sit hoved.
Derfor har jeg lavet denne hue.

Du skal bruge

Stof
Tråd
Saks
Symaskine

Her kommer instruktioner:

1.- Klip stoffet som en kop form. Mål dit barns hoved. Den lange i bunden skal være halvdelen af ​​din måling, af dit barns hoved. For eksempel: Min var 44 cm, så det halve er 22 cm

It is almost autumn in Denmark, and the weather begins to turn a bit chill.
My baby girl is quite bald, and I really don’t want her to freeze her head.
So I did this hat for her.

You need:
Fabric
Thread
Scissors
Sewing machine

Here are the instruction:

1.- Cut the fabric in a kind of a cup shape. Measure your baby’s head.  The long in the bottom has to be half of the measurements of your baby’s head. For example: Mine was 44 cm, then half is 22 cm.

image

2.- Sy bunden (undkyld, jeg glemt og tage et billede af dette trin).
3.- Sy hele omridset af hatten. Jeg kan godt lide at lave et søm, så stoffet ikke bevæger sig, især fordi dette stof er ganske elastisk.
2.- Sew the bottom (Sorry I forgot to take pictures of this one).
3.- Sew all the outline of the hat. I like to make a stitch so the fabric doesn’t move, especially because this fabric is quite stretchy.

image

4 -. Vend stoffet rundt og lav en knude på toppen.

Håber du kan lide det!!!

4.- Turn the fabric around and make a knot on the top.

Hope you like it!!!

image

Skriv et svar

