Fifty Shades Darker

 

Dansk Version English Version
Endelig skriver jeg min anden (review) fra denne serie. Jeg beklager for forsinkelsen, men jeg har haft det travlt.

Jeg synes at bog number 2 er en rigtig god forsættelse af den første. Forfatteren  følger virkelig historien på en meget klog og interessant måde. Du starter at lære at kende Christians Grey’s fortid, og starter med at forstå, hvorfor han opføre  sig som han gør.
Forholdet mellem ham og Anastasia begynder at forbedre sig og vokse, men selvfølgelig er de stadig nødt til at arbejde på nogle udfordringer på vejen.

Bogen er meget god, fuld af intriger, kærliged og sex, masser af sex. Lige som sidste bog, så hvis du ikke kan lide erotiske romaner, hold dig væk fra den. Men hvis du kan lide det, synes jeg virkelig at du vil nyde det.

So finally I am writing the second review form this series. Sorry for the delay, but well it has been busy her.

So this second book, I think it’s a really good continuation of the first one. The author really follow the the story in a very clever and interesting way.
You get to know better Christian Grey past, and start to understand why he behaves like he does.
The relation between him and Anastasia begins to improve and grow, but of course they still have to work out some challenges on the way.

The book is really good, full of intrigue, romance and sex, lot of sex. The same as the last one, so if you don’t like erotic novels, stay away from it. But if you do, I really think you are going to enjoy it.

Skriv et svar

